torsdag 2 augusti 2007

Stor respons!

Det är fler än vad jag trodde som läser här! Så att man blir paff ju.

Jag satte in en bild på Nattis när vi var på Liseberg för en vecka sedan. Vädret var lite ostadigt, men vi kom undan! Utom när jag skulle åka enda grejen jag åker... Juke Box! Precis i hälften av åkturen började världens skur haha.

Natasha hade roligt i alla fall och det var därför vi var där! Vi åkte i sagoslottet och åt på Burger King. Jag gav Natasha pommes frites! Hon ville ha och blev ledsen när hon inte fick smaka, så jag gav det till henne. Och så älskade hon dom! Hade moraltanterna sett det hade dom fått hjärtattack!
En annan cancermamma berättade att det var semestertider på sjukhuset och dom hade slagit ihop flera avdelningar. Det var en mamma med sitt barn och mamman jobbade som tandläkare och klagade att man gav barnen alldeles för mkt socker på avdelningen. Man är ju glad om barnen äter!

Nu är jag trött efter en dag av fika och gungande på gården. Jag kanske skriver lite mer senare.

1 kommentar:

Towalisa sa...

Hej!
Kära nån, låt Natascha äta pommesfrites eller vad hon vill.
Strunta i moraltanterna, det är ditt barn. Låt henne njuta av roliga saker och godis och god mat.
Du är en sån fin mamma till Natascha, hittade dig på Familjeliv och har följt dig ett tag. Kan inte föreställa mig vad ni går igenom i er familj.
Vilken godbit hon är eran Natascha.
Kramar från Towalisa.